Handelsbetingelser

Betaling

Bækkevang modtager betaling med kontooverførsel og MobilePay inden afsendelse eller afhentning, ellers betales kontant ved afhentning

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

 

Levering

Der kan gå op til 3 uge end det leveres, da det er er specielt lavet og køber betaler fragt.

Fragt leveres med fragtbil eller post, og pris på fragt beregnes for hver forsendelse.

 

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Bækkevang vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

 

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Bækkevang
Nøddelundvej 11 Nøddelund
8850 Bjerringbro

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på vores varer.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varen.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på fam.christensen@fibermail.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt hos os, kan du, udover at rette henvendelse til os, sende en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: fam.christensen@fibermail.dk

COMMENTS ARE OFF FOR THIS POST